شرکت پایه ریز راهکار مهندسی

طراحی سایت شرکتی

Home » طراحی سایت » طراحی سایت شرکتی

Businessman trading online stock market on teblet screen, digital investment concept

هر شرکت باید دارای یک سایت باشد تا توانایی اطلاع رسانی خدمات و محصولات خود را به دیگران داشته باشد. با تیم PRM یک سایت شرکتی حرفه ای داشته باشید.

اهمیت طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی یکی از راه های ارتباط با مشتریان است و برای معرفی، ارائه رزومه، نمایش و فروش محصولات و خدمات،  سفارش گیری، برند سازی و … کاربرد دارد. در صورتی که سایت با توجه به موازین و اصول سئو و گوگل طراحی شود، می تواند در مدت زمان کوتاهی به اهداف بازاریابی اینترنتی هدفمند خود دست یابد.

 طراحی سایت شرکتی یکی از مهمترین انواع طراحی سایت است که باید با در نظر گرفتن کلمات کلیدی، واژگان هدف آن شرکت و موسسه، نوع تجارت شرکت و با توجه به بازارهای هدف  طراحی گردد.

امروزه در دنیای آنلاین، کسب و کار های گوناگون، علاوه بر اینکه در فضای فیزیکی فعالیت دارند در دنیای انلاین هم فعالیت کاری و خدمات خود را ارائه می دهند. یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ابزار کسب و کار و فعالیت بدون شک طراحی سایت است. . سایت شرکتی ، سایتی است که شرکت ها از طریق آن می توانند به معرفی محصولات و خدمات خود به صورت آنلاین اقدام کنند.

هر شرکت، برند و سازمانی برای برقراری ارتباط هدفمند، اثرگذار و پر بازده با مخاطبان هدف خود نیاز دارد تا اطلاعات جامع و کاملی از خود و فعالیت کاری شرکت با داشتن یک سایت شرکتی مناسب، در اختیار مخاطبانش قرار دهد. اشتراک گذاری اطلاعات مثل  اهداف، رزومه کاری، افتخارات کسب شده، فعالیتهای صورت گرفته و یا در حال انجام، تصاویر پروژه ها، خدمات، کالاها و محصولات تولیدی و… همگی عاملی در جهت ایجاد تعامل اثرگذار بین مخاطب و شرکت است.

اطلاعات اشتراک گذاری شده بدون در نظر گرفتن محدودیت های زمانی و مکانی همواره در دسترس مخاطبان خواهد بود. این موارد لازمه هر شرکت است تا بتواند با طراحی سایت شرکتی حرفه ای، به آن دست یابد.

با داشتن سایت برای شرکت، هر زمان که مخاطبین و مشتریان شما بخواهند می توانند از آخرین محصولات و قیمت های شما با خبر شوند. اطلاعات لازم در مورد خدمات و محصولات شما را دریافت کنند و برای هر پرسشی که به پاسخ آن نیاز دارند از طریق پشتیبانی سایت به آن برسند.

داشتن یک سایت که نیازهای مشتریان شما را رفع کند می تواند یک گام مثبت در پیشبرد اهداف شرکت شما باشد. طراحی سایت شرکتی مانند تمامی کارها باید  هدف آن مشخص باشد.

هدف از داشتن سایت شرکتی

سایت های شرکتی بیشتر با جنبه تبلیغ و باه هدف داشتن محصولات و خدمات و ارائه نمونه کاری شرکت ها در فضای اینترنت و مجازی ساخت و طراحی میشوند. با داشتن یک سایت شرکتی میتوانید اطمینان و اعتماد را به مشتریان خود هدیه دهید و به فروش و درامد خود کمک کنید و سطح و لول کاری خود را به رخ رقبا بکشید

 

  1. ایجاد شرایطی برای حضور آنلاین مشتریان
  2. تعامل بیشتر با مشتریان
  3. بازاریابی و فروش محصولات یا خدمات شرکت
  4. ایجاد افزایش اعتبار شرکت
  5. برند سازی برای شرکت
  6. ارائه خدمات ۲۴ ساعته و بدون محدودیت مکانی 
  7. صرفه جویی در زمان شما و مشتریان
  8. دسترسی راحت تر مشتریان به شما
  9. ارائه اطلاعات جامع از مجموعه خود و خدمات یا محصول برای مشتریان فعلی و آینده
  10. معرفی محصولات و خدمات
  11. دریافت تبلیغات و درآمد از سایت
  12. تجارت پرسود
  13. کم کردن نیرو انسانی به وسیله بخش های متنوع در سایت
  14. کاهش مخارج و نیروی انسانی مورد نیاز شرکت

مزایای طراحی سایت شرکتی

در صورت استفاده از سایت های شرکتی به ویژگی و مزایایی دست خواهید یافت که بدون استفاده از آنها دستیابی به این موارد غیر ممکن خواهد بود

معرفی کامل محصولات و خدمات

طراحی سایت شرکت این امکان رو به شما می دهد به طور جامع و به راحتی محصولات و خدمات شرکت خود را به دیگران معرفی کنید.

کاهش هزینه های تبلیغاتی

شما با داشتن سایت و بهینه سازی و سئوی مناسب می توانید برند خود را با هزینه خیلی کمی و بازدهی بیشتر به کاربران معرفی کنید.

دسترسی شبانه روزی کاربران

با داشتن سایت اینترنتی برای شرکت خود میتوانید به صورت شبانه روزی محصولات و خدمات خود را معرفی کنید. مشتریان میتوانند در هر زمانی که وقت کنند خدمات و محصولات شما را مطالعه کنند و سفارش های مورد نیازشان را به شما ارائه دهند.

فعالیت بدون محدودیت جغرافیایی

امروزه کسب و کار ها محدود به شهر و یا محدوده خاص نیستند. با داشتن سایت می توانید بدون محدودیت جغرافیایی فعالیت داشته باشید.

افزایش اعتبار

با داشتن سایت میتوانید تعامل با مشتریان خود را ارتقا دهید. با پشتیبانی آنلاین و خدمات پس از فروش و مشاوره و پاسخ به سوالات مشتریان اعتماد آنها را جذب کرده و باعث اعتبار بیشتر شما خواهد شد.

بازاریابی و تبلیغات آسان

تبلیغات در دنیای مجازی یکی از بزرگترین و کم هزینه ترین روش های تبلیغات است. شما میتوانید تبلیغات خود را به تعداد زیادی از کاربران نمایش دهید و در هزینه های تبلیغات و بازاریابی خود صرفه جویی کنید.

ویژگی های سایت شرکتی

ویژگی های یک سایت شرکتی حرفه ای به شرح زیر است

دارای ظاهر خوب و منحصر به فرد باشد.

سرعت بار گذاری بهتر است کمتر از 5 ثانیه باشد.

به دلیل درگاه بانکی امنیت بالایی داشته باشد.

ریسپانسیو بودن یا سازگاری با موبایل داشته باشد.

دسترسی آسان به بخش های مختلف سایت داشته باشد.

 

 

انواع شرکت‌ها و مؤسسات می‌توانند برای معرفی محصولات و خدمات و شرکت خود، از سایت شرکتی استفاده کنند. استفاده از این نوع سایت‌ها دارای مزایایی همچون سهولت دسترسی به کاربران، کاهش انواع هزینه‌ها، افزایش اعتبار ، افزایش بازار فروش و جذب مشتری را در بر خواهد داشت.

با توجه به گسترش حضور مخاطبان و مشتریان در  فضای مجازی، عدم حضور شما و کسب و کارتان در دنیای مجازی منجر به عقب ماندن شما از شرکت‌های رقیب و از دست دادن مشتری و کاهش فروش شما خواهد شد. شما برای حضور و فعالیت در دنیای مجازی نیاز به داشتن یک سایت شرکتی ایده‌آل و کاربرپسند دارید که بتوانید اعتماد آن‌ها را نسبت به خود جلب کرده و در کسب و کارتان موفق شوید.

یک نام دامنه میتواند وبسایت شما را در دنیای آنلاین حرفه ای جلوه دهد.این برند شما را میسازد، وبسایت شما را به یاد ماندنی میسازد، و باعث پیدا شدن شما توسط خریداران میشود. باعث حس حرفه ای بودن به مشتریان میشود و همچنین حس اعتماد و اطمینان به مشتریان

تیم ما آماده خدمت رسانی است، راه های ارتباطی ما را در صفحه تماس با ما دنبال کنید.

دارا بودن یک رابطه کاربری مناسب و خوب طراحی گرافیک زیبا و حرفه ای استفاده از نوشته های قابل فهم به کار بردن کدهای استاندارد

مطلب مفیدی بود؟ اشتراک بذارش!